Vyhledávání


Kontakt

Radek Nohejl
Wanaka, New Zealand

E-mail: radeknohejl@seznam.cz

Work Permit !!!

03.08.2010 18:27

21. června 2010 jsem zažádal o pracovní povolení pro pozici "Grocery assistant" pro supermarket "New World" ve městě Wanaka. Zde jsem už pracoval předtím 3 měsíce a jelikož Work Holiday Visa mají omezení 3 měsíce pro jednoho zaměstnavatele, nemohl jsem tam dále pracovat. Ale domluvil jsem se, že bych měl zájem nadále v supermarketu pracovat a i oni byli se mnou spokojení. Proto jsem měl podporu v tom, zažádat o Work Permit neboli pracovní povolení. Musel jsem vyplnit několikastránkový formulář, New World musel dokázat, že sháněl na mé místo místního "Kiwáka" bez úspěchu a musel jsem projít zdravotní prohlídkou v lekářském centru. Všechno nakonec dopadlo i přes několik dodatečných krevních testů dobře. Po 30 dnech čekání, co na to imigrační úřad, dorazil dopis a pas s kladnou odpovědí a permit do 22. července 2011 je doma.

 

Zítra začínám znovu pracovat v supermarketu. Nejspíš budu pracovat tentokrát v oddělení ovoce a zelenina. Ale stále je to doplňování zboží.

Tomorrow at 10:00 a.m. will start again my job in New World.  :-)